Společnost InSport Morava chtěla rozšířit svou síť kamenných prodejen a začít prodávat na internetu. Poté, co si dostatečně vyzkoušela efektivitu, flexibilitu a možnosti našeho e-shopu, chce na stejné platformě vytvořit rozsáhlé nákupní centrum s širokým sortimentem výrobků, s napojením na firemní ERP systém a s propojením na zabezpečené platební brány. Multishop má být vyústěním snahy o maximální pohodlí zákazníka a možnost nákupu za příznivé ceny v ČR i na Slovensku. V současné době firma rozšiřuje prodej o další kategorie jako je elektronika, pneumatiky, batohy a jiné.
Více detailů o tom, jak vznikal sofistikovaný prodejní software pro tuto firmu, najdete v případové studii „Jak proměnit e-shop v nákupní dům“.
Případová studie je ke stažení zde.
Jak proměnit e-shop v nákupní dům
Přečtěte si případovou studii o tom, jak vznikal sofistikovaný prodejní software pro firmu InSport Morava, která chtěla rozšířit svou síť kamenných prodejen a začít prodávat na internetu.
autor Martin Noska | Případové studie |
Případové studie
e-health: Promarněná příležitost
Seznamte se s názory 3 000 IT ředitelů předních firem
SaaS pro řešení problémů s místem
DATART International: Přechod slovenských poboček společnosti na euro
Případová studie roku 2008 zná své vítěze

Komentáře