Genesys představila nový adaptér Gplus. Slouží k propojení systémů pro řízení call center společnosti Genesys s analytickými nástroji aplikace SAP CRM.
Genesys, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, uvádí, že jako první z partnerů SAPu nabízí úzkou integraci svého softwaru péče o zákazníky se systémem SAP NetWeaver Business Intelligence. Vzájemnou kompatibilitu obou řešení společnost Genesys otestovala ve spolupráci s laboratořemi SAP.
Integrace sady Genesys 7.5 do business intelligence řešení SAP NetWeaver BI má firmám umožnit lépe řídit komunikaci se zákazníky. Umožňuje uživatelům systému SAP využít telefonní vybavení od různých dodavatelů a plně je integrovat s aplikacemi SAP - včetně CRM, integrovaných komunikací, hlasové samoobsluhy, zákaznických dat, analytických a obchodních postupů.
Genesys nabízí adaptér pro analytické nástroje SAP CRM
Genesys představila nový adaptér Gplus. Slouží k propojení systémů pro řízení call center společnosti Genesys s analytickými nástroji aplikace SAP CRM.
autor Pavel Houser | Produkty a služby |
Produkty a služby
Microsoft Office 2013: To nejlepší z nových funkcí pro podniky (2.)
Microsoft Office 2013: To nejlepší z nových funkcí pro podniky (1.)
Lenovo si vysloužilo titul největšího výrobce PC na světě
Endpoint Protection od Symantecu nabídne bezpečnostní řešení pro SMB v cloudu i on-premise
Oracle Social Relationship Management: Sada pro řízení interakcí v sociálních sítích

Komentáře