JKR uvádí ERP BYZNYS VR

Společnost JKR, přední český dodavatel podnikových informačních systémů, uvádí na trh nový ERP systém BYZNYS VR (Vista Ready), které je přizpůsoben pro práci uživatelů ve Windows Vista a s Office System 2007.

JKR uvádí ERP BYZNYS VR


Společnost JKR, přední český dodavatel podnikových informačních systémů, uvádí na trh nový ERP systém BYZNYS VR (Vista Ready), které je přizpůsoben pro práci uživatelů ve Windows Vista a s Office System 2007.

Propojení ERP systému s Vista a Office 2007 nedokáže na takovéto úrovni v současnosti v Česku nabídnout žádná jiná lokální ani nadnárodní společnost.

Předcházející podnikový informační systém třídy BYZNYS – BYZNYS Win, byl po několika letech vývoje oficiálně představen v říjnu 2000 na veletrhu Invex. Během sedmi let se na trhu úspěšně uchytil jako oblíbený systém pro malé a střední organizace.



„ERP třídy BYZNYS mají za sebou v Česku již více než 1 200 instalací, což svědčí o kvalitách systému i o velmi dobré pozici společnosti JKR v oblasti podnikových informačních systémů,“ říká k tomu Vladimír Králíček, generální ředitel společnosti JKR a pokračuje: „V roce 2006 jsme začali pracovat na další verzi ERP třídy BYZNYS s označením BYZNYS VR, jehož hlavním cílem bylo přizpůsobit informační systém co nejvíce uživatelským potřebám a zároveň reflektovat nejmodernější trendy na poli informačních technologií. To se nám podařilo úspěšně splnit a vytvořit tak komplexní řešení, které v řadě oblastí nemá v ČR konkurenci.“

Systém BYZNYS VR představuje nejvyšší verzi ERP systémů řady BYZNYS a podporuje nejnovější trendy na trhu IT. Mezi nové vlastnosti systému se řadí zejména:
  • Vývoj na technologií .NET společnosti Microsoft,
  • Podpora nových trendů (menu v ribbonu, podpora formátování, uživatelská plocha)
  • Optimalizace pro MS Windows Vista (sada Gadgetů, Windows Aero),
  • Komunikace s MS Office system 2007 (plastické grafy, komponenta BVR Office),
  • Podpora nejnovějších formátů – DOCx, XPS.

Cílem systému BYZNYS VR je dosažení většího uživatelského komfortu, který chce poskytnout s pomocí vyšší pružnosti systému nastavitelné až do úrovně individuálního uživatelského nastavení, napojením se komponentami na produkty typu MS Office systém či dotažením aktuálních informací na plochu uživatele bez nutnosti spuštění systému.

Druhým cílem systému je komplexní podpora víceúrovňového projektového plánování a řízení s napojením na moduly Zakázek a Informací či na Obchodní případy společnosti. Vedle informací z obchodních případů a karty zakázky tak dílčí projekty dotváří ucelenou představu o realizovaných akcích společnosti.


Související článek







Komentáře