Správa identit podle CA

Společnost CA představila novou verzi řešení pro správu identity a přístupu (IAM – Identity and Access Management).

Správa identit podle CA


Společnost CA představila novou verzi řešení pro správu identity a přístupu (IAM – Identity and Access Management).

Řešení CA IAM prostřednictvím automatizované a centralizované správy pravidel sjednocuje správu celopodnikového zabezpečení. Mezi vylepšení nové verze patří plošnější distribuce identity, správa silného zabezpečení, rozšířená obsluha uživatelů a lepší podpora virtualizace.

Nová verze CA IAM přináší mimo jiné tyto nové funkce:

  • eTrust SiteMinder 6.0 SP5 – Vylepšená distribuce identity přináší podporu Microsoft Active Directory Federation Services (ADFS) a zavádí nový „federation end point” – obě novinky zjednodušují sestavování zabezpečených obchodních partnerství. Nová verze rovněž zjednodušuje využití silnějších forem autentifikace – jako jsou tokeny, smartkarty a biometrická zařízení – a jejich zapojení do správy pravidel přístupu. Dále nabízí fpodporu prostředí s jednotným přihlášením (SSO – single sign-on), když dovoluje jednoduché přiřazení aplikací z různých částí podnikového systému do skupin, tzv. zón SSO a využití stejné infrastruktury eTrust SiteMinder.
  • CA Identity Manager 8.1 SP1 – Nové konektory sjednocují a zjednodušují administraci interních a externích uživatelů a jejich oprávnění – včetně konektoru systému ActivIdentity Card Management System (CMS), který zapojuje karetní systém do centrálního podnikového systému poskytování a rušení oprávnění. Další novinkou je vývoj konektorů RDBMS systémem „point-and-click“.
  • eTrust Access Control 8 SP1 – Tato komponenta řeší rostoucí potřeby zákazníků v oblasti virtualizace serverů a podporuje Solaris 10 Zones a VMware ESX Server. Dále umožňuje konzistentní správu zabezpečení napříč virtuálními operačními systémy a hostitelskými hardwarovými systémy.
  • eTrust Single Sign-On 8.1 – Nová verze zajišťuje konzistentní přístup k uživateli a umožňuje jednotné přihlášení ke klientským aplikacím, i když počítač právě není připojen do sítě. Toto ocení zejména firmy s větším množstvím mobilních pracovníků. Integrace systémů eTrust Single Sign-On a eTrust SiteMinder zákazníkům přináší řešení jednotného přihlášení, které pokrývá webové, klient-server a mainframové aplikace.
  • CA Embedded Entitlements Manager 8.2 – Díky této komponentě, dříve označované jako IAM Toolkit, mohou zákazníci zahrnout systém řízení bezpečnostních pravidel CA do svých interně vyvíjených aplikací.

Nejefektivnějším a nejvýhodnějším způsobem správy uživatelských práv v celém podniku je přenechat správu identit, přístupu a oprávnění jednomu centralizovaném podnikovém systému IAM,“ uvedl Peter Dulay, Senior Consultant pro bezpečnost ve společnosti CA v České republice.

Mnoho firem má problémy s dodržováním předpisů, zlepšováním správy a snižováním nákladů na řízení zabezpečení, a to zvláště pokud zároveň chtějí zpříjemnit život koncovým uživatelům,“ říká Deborah Goldenová, ředitelka společnosti Deloitte & Touche.




Komentáře