Společnost Trend Micro Incorporated rozšířila své zaměření na zákaznické služby a řešení zveřejněním jedné z nejagresivnějších dohod SLA (Service Level Agreement) pro hostované zabezpečení e-mailů v celém oboru.
Dohoda o úrovni služeb, která platí pro zákazníky všech velikostí využívající verze InterScan Messaging Hosted Security Standard a Advanced, předpokládá vrácení peněz (s určitými omezeními) v případě, že nejsou splněny následující úrovně výkonnosti služeb:
- stoprocentní dostupnost služby s případným výpadkem měřitelným v minutách, nikoli hodinách,
- ne více než 0,0004procentní výskyt falešně pozitivních případů,
- minimálně 95procentní efektivita blokování spamu,
- maximálně dvouminutové zpoždění při doručení e-mailu,
- žádná virová infekce e-mailu,
- reakce technické podpory do určitého časového limitu v závislosti na závažnosti daného incidentu.
Trend Micro nabízí nové SLA pro hostované zabezpečení e-mailů
ging Hosted Security, která nabízí stoprocentní dostupnost služby s dobou případného výpadku měřitelnou v minutách, nikoli hodinách.
autor Alexandr Radecký | Produkty a služby |
Produkty a služby
Microsoft Office 2013: To nejlepší z nových funkcí pro podniky (2.)
Microsoft Office 2013: To nejlepší z nových funkcí pro podniky (1.)
Lenovo si vysloužilo titul největšího výrobce PC na světě
Endpoint Protection od Symantecu nabídne bezpečnostní řešení pro SMB v cloudu i on-premise
Oracle Social Relationship Management: Sada pro řízení interakcí v sociálních sítích

Komentáře