Z analýzy společnosti Gartner Dataquest vyplývá, že a celkovým dynamickým růstem trhu bude stát zejména prodej IP kontaktních center.
Analýza společnosti Gartner Dataquest označila společnost Genesys za nejrychleji rostoucího dodavatele řešení pro kontaktní centra. Genesys zvýšila mezi léty 2005 a 2006 svůj tržní podíl o 3 procentní body na 9,6 procenta. Meziročně firma zvýšila celkové prodeje o 55 procent, trh jako celek rostl v průměru jen o 7,1 procenta.
Analýza Gartner Dataquest dále uvádí, že IP řešení se budou v roce 2007 podílet na celkových prodejích instalací softwaru pro kontaktní centra minimálně z poloviny či dokonce i více. Hlavním důvodem pro nasazování IP kontaktních center bude náhrada zastaralé infrastruktury v rámci pravidelné obnovy technologického vybavení. Firmy rovněž chtějí těžit z výhod IP kontaktních center, mezi které patří virtualizační funkce a možnost užívat systém z několika lokalit najednou.
Genesys zvýšila svůj podíl na trhu softwaru pro call centra
Průzkumy |
Průzkumy
Společnost Apple má prý v plánu na WWDC testovat inteligenci vývojářů
Apple si podle průzkumu spokojenosti zákazníků v USA udržuje horní příčku
Objem dat přenesených českými zákazníky v zahraničí roste o 100 % ročně
Intel: 72 % Čechů preferuje na sociálních sítích notebook před tabletem či smartphonem
Canon: pouze 12 % spotřebitelů věří, že organizace dostatečně chrání jejich data

Komentáře