Genesys zvýšila svůj podíl na trhu softwaru pro call centra

Genesys zvýšila svůj podíl na trhu softwaru pro call centra


Z analýzy společnosti Gartner Dataquest vyplývá, že a celkovým dynamickým růstem trhu bude stát zejména prodej IP kontaktních center.

Analýza společnosti Gartner Dataquest označila společnost Genesys za nejrychleji rostoucího dodavatele řešení pro kontaktní centra. Genesys zvýšila mezi léty 2005 a 2006 svůj tržní podíl o 3 procentní body na 9,6 procenta. Meziročně firma zvýšila celkové prodeje o 55 procent, trh jako celek rostl v průměru jen o 7,1 procenta.
Analýza Gartner Dataquest dále uvádí, že IP řešení se budou v roce 2007 podílet na celkových prodejích instalací softwaru pro kontaktní centra minimálně z poloviny či dokonce i více. Hlavním důvodem pro nasazování IP kontaktních center bude náhrada zastaralé infrastruktury v rámci pravidelné obnovy technologického vybavení. Firmy rovněž chtějí těžit z výhod IP kontaktních center, mezi které patří virtualizační funkce a možnost užívat systém z několika lokalit najednou.





Komentáře