BI a Data
Čtvrtina digitálních zaměstnanců bude v r. 2021 denně používat virtuální asistenty
Virtuální asistenty používá jen 2 % zaměstnanců. Podle analytiků jejich počet vzroste během dvou let řádově.
Investice do informačních technologií rostou, roste podíl stínového IT
Více než 49 % organizací zvyšuje rozpočet na informační technologie. Roste podíl shadow IT a role CIO se mění, což souvisí s dopadem agilních transformací a zaměřením na zákazníka. Nejžádanější jsou datoví analytici. Vyplývá to...
Studie DuckDuckGo zkoumá manipulaci Googlu s výsledky vyhledávání
Byť je tyto výsledky třeba brát s jistou rezervou (studii přece jen realizoval přímý konkurent Googlu), jsou i tak fascinující a odpovídají spekulacím, spojeným s ne tak soukromou povahou režimu Inkognito.
I výroba aut je postavena na efektivní správě dat
Kvalita pro společnosti už neznamená jen mít bezvadný produkt, ale zahrnuje například také management nebo výcvik zaměstnanců. Čím dál důležitější je i interní komunikace uvnitř firmy a zajištění a kontrola pohybu dat.
AI bude hnací silou pracoviště budoucnosti, Evropa stále není připravena
Umělá inteligence (AI) bude do roku 2025 jedním z klíčových hnacích prvků proměny pracoviště. Mnoho dnešních pracovních postupů, nástrojů produktivity a fyzických prostředí bude v průběhu následujících sedmi let již zastaralých.
Umělá inteligence přinese progresivním ekonomikám vysoké dodatečné příjmy
Hlavní přínosy poznáme v oborech jako jsou finanční služby, zdravotnictví a přepravní a skladovací služby.
Triumf automatických překladačů na bázi AI změní trh práce
Obor podnikových služeb již brzy nebude tolik závislý na zaměstnancích, kteří hovoří cizími jazyky. Do roku 2025 dospějí nástroje pro automatické zpracování přirozeného jazyka tak daleko, že pro řadu pracovních pozic omezí potřebu...
Společností využívají jen nedostatečně možností datové analytiky
Celosvětový průzkum provedený mezi 196 organizacemi naznačuje, že 9 z 10 podniků ještě v případě dat a analytiky nedosáhlo nejvyšší „transformační“ úrovně vyspělosti – a to navzdory skutečnosti, že se jedná investiční prioritu...
Hledáte nové obchodní příležitosti? Zkuste Machine Learning
Bisnode přináší do České republiky „chytré“ obchodování. Dokáže propojit firemní CRM se svými databázemi a prostřednictvím machine learning (strojové učení) vyhodnotit potenciální klienty, odhadnout jejich chování i najít nový...
Personalizace hýbe obchodem, je za ní především práce s daty
Každý zákazník je jiný, personalizace a osobní přístup tak prokazatelně zvyšuje tržby i spokojenost nákupčích. Společnosti, které prodávají přímo koncovým zákazníkům, mohou využít například kombinaci kognitivních výpočetních...
« předchozí 0 10 20 30 40 50 100 200 další »