Genesys: Jak vybrat nejlepší řešení pro firemní call centrum
Výběr technologie pro kontaktní centrum či call centrum je třeba opřít o srovnání řady kritérií. Analytici společnosti Gartner definovali 11 funkcí a služeb, které je třeba při hodnocení kontaktních center zvážit. Výsledné skóre dává...
Call centrum z domova: pět tipů, jak pečovat o zákazníky na dálku
Práce z domova se kvůli pandemii covid-19 stala standardem v mnoha firmách a nevyhnula se ani kontaktním centrům (call centrům). Práce „na dálku", třeba z domova, poskytuje flexibilitu a umožňuje podnikat i v dobách sociálního distancování....
Kvalitní ERP systém zvládne i vytěžování dokumentů
Nebaví vás přepisovat údaje z PDF faktur do vašeho ERP systému? Nejste v tom sami. Více než 90 % českých firem dennodenně přijímá faktury v podobě, která neumožňuje jejich další automatizované zpracování, tedy na papíře nebo v elektronickém...
Ujasněte si hantýrku: 10 nejhorších IT „buzzwordů“
Technologický průmysl je přeplněný žargonem. Podívejme se na 10 typických a nejvíce zneužívaných „buzzwordů“ - módních výrazů, které až příliš často nesprávně používají v ITC branži. Typickým případem je agilita - jen třetina...
Již pozítří startuje sčítání lidu, poprvé také on-line
Sčítání lidu, domů a bytů proběhne v České republice opět po deseti letech, na provozu kontaktního centra se podílí software Daktela.
SD-WAN: Setrvalý růst bez konce
Prostředí WAN přechází na softwarově definované technologie. Zavedení dodavatelé si pojišťují pozici na trhu akvizicemi, zatímco start-upy nepolevují v inovacích. Zkoumali jsme, proč je SD-WAN tak populární.
Výzvy univerzální správy obsahu
Myšlenka univerzální správy obsahu ponechává podnikům a uživatelům velký prostor pro přizpůsobení a flexibilní přístup.
Jak co nejvíce vytěžit ze SDx?
Softwarově definovaná infrastruktura umožňuje organizacím neustále měnit provoz datového centra a aplikací. Podmínkou je ovšem správný software běžící na vhodném hardwaru.
Můžeme nechat AI, aby převzala řízení datových center?
Výrobci serverů, zejména Oracle, intenzivně prosazují automatizované serverové technologie založené na umělé inteligenci. Je bezpečné a rozumné předat jim řízení?
Vítězové a poražení na poli IT
Koronavirová krize otřásla zavedenými pořádky: Některé IT strategie a nástroje se při té příležitosti dostaly na výsluní, jiné budou po pandemii znovu těžko hledat opodstatnění.
« předchozí
0
10
20
30
40
100
200
400
600
800
1000
1200
1400
1600
1800
2000
2200
2400
2600
2800
3000
3200
3400
3600
3800
4000
4200
4400
4600
4800
5000
5200
5400
5600
5800
6000
6200
6400
6600
6800
7000
7200
7400
7600
7800
další »